[BSD] NetBSD memória limit

Németh István jegember at yahoo.com
2012. Május. 12., Szo, 15:58:44 CEST

Sziasztok!

NetBSD alatt akadt problémám, s sehogy nem megy a megoldás ... ha jól tudom ez egy gyári feature, mármint a memória limit/process, de sehogy nem megy a kikapcsolása/illetve az értékek növelése. memória természetesen van bőven
/etc/login.conf -ban mindent felhúztam amiről tudtam hogy micsoda, de semmi változás. "ulimit -d unlimited" sem segített. Ötlet, hogy mi lehet a megoldás? elakarok indítani egy elég nagy binárist >100mega és not enough memory-val tér vissza.

Köszönöm előre is a segítséget!

üdv, István