[BSD] Flash player lejátszása Opera alatt

Zahemszky Gábor Gabor at Zahemszky.HU
2012. Május. 10., Cs, 21:38:53 CEST

Thu, 10 May 2012 21:04:09 +0200 -n
Zsolt Kúti <la.tinca at gmail.com> írta:

> Azért ne felejtsük el, h eredetileg PCBSD-ről van szó. Ott meg alapból
> nem ports-ból kéne felrakni, és akkor ezek itt nem is kellenének.

Én nem is ports-ot, hanem csomagot írtam :-)

De amúgy ugyan nézd már meg, hogy neked PCBSD-n ilyen operaplugin*
dolgok vagy mik vannak fenn. És ha tud ilyet a PBI, hogy mi van benne.
Van-e fenn nspluginwrapper (Ezt amúgy azóta se tudjuk, hgy ő mit
próbált?

- Opera oldaláról letöltött FreeBSD-s bináris csomagot
- pkg_add segítségével rakott fel (micsodát)?
- ports-ból make install -"-
- avagy PBI-ből

Kezdjük talán ezzel...

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

> Ha portsból ment fel, azt meg tessék megindokolni :-)
>
> Zsolt

#!/bin/ksh
#
# See my GPG key at http://www.Zahemszky.HU
#
Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!';
IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ ';
set -- $Z;for i;{ [[ $i = ? ]]&&print $i&&break;
typeset -i40 i=8#$i;print -n ${i#???};
[[ "$j" = ??? ]]&&print -n "${j#??} "&&j=;typeset +i i;};
IFS=' 0123456789 ';set -- $Z;for i;{ [[ $i = , ]]&&i=2;
[[ $i = ?? ]]||typeset -l i;j="$j $i";typeset +l i;};print "$j"