[BSD] Flash player lejátszása Opera alatt

Gergely BIHARY gergely at bihary.hu
2012. Május. 10., Cs, 20:07:08 CEST

Szevasz!

Nekem volt olyan, hogy felraktam portsból az Operát, majd letöltöttem a
tarbalt (rc-t vagy bétát) az opera honlapjáról és az install scripttel
raktam fel (ekkor a home könyvtárba rakta fel magát). A lényeg, hogy a
ports-os lejátszott flashvideokat a home könyvtáras nem. A megoldás a
operapluginwrapper, operapluginwrapper.freebsd, operapluginwrapper.linux
átmásolása lett (/usr/local/lib/opera -> ~/.local/lib).

Gergely

Ui: FreeBSD 8.2-n történt ez.