[BSD] freebsd 9 + UEFI

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2012. Jún. 29., P, 10:29:16 CEST

Ez volt az elso amit probaltam. Mindenfele uefit kikapcsoltam. Az
ibm.com azt javasolja, hogy csak a raid evzerlon kapcsoljam ki.
Kiprobaltam igy is, ugy is, de egy letezo beallitassal sem indult el a
telepitett rendszer.

Olvastam forumokon hardware kulcsokrol is. Letezik ez? Mondjuk
furcsallanam hogy cska win8-al megy a gep, ami nem is letezik meg.

Andras