[BSD] freebsd 9

Kovács András andras at posta.ws
2012. Jún. 28., Cs, 21:16:15 CEST

Sziasztok!

IBM x3250M4
A jelenség uez. Csak MBR-rel telepítve működik nálunk a következő
verziókkal: 9.0-R, 8.3-R, 8.2-R.
Más módszerrel meg sem moccan. Win7, ESXi 5.1 sem megy fel rá.
Próbáld ki a manual patrícinálást, válassz egy MBR-t, szerintem úgy menni
fog.
2 hét szívás után így lettek telepítve a gépeink (4db).
Mástól is hallottam, hogy ezt tapasztalták, ők is MBR-t választva léptek
tovább.
Náluk volt kint az IBM-es szervizes ember, de csak pingvinezett
(érthetetlen módon).
Sok sikert.

Üdv.,

On Thu, 28 Jun 2012 21:01:31 +0200, Andras POTOCZKY <andras-ml at wertz.hu>
wrote:
> Olvasgattam kicsit a neten (le is izzadtam amikor meglattam hogy ezek az

> UEFI-s gepek windows only modra lettek kitalalva) de vegul az ibm.com-on

> is van info arrol hogyan lehet kikapcsolni az uefi-t.  Persze tovabbra
> sem indul.
> Kuzdok meg vele.
>
> Andras

>>> 8.3 mar a particionalonal kiakad. A 9-esnel elvileg minden rendben,
csak