[BSD] freebsd 9

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2012. Jún. 28., Cs, 20:39:50 CEST

On 6/28/2012 8:00 PM, Andras POTOCZKY wrote:
> Valami mas gaz van.
>
> UEFI-s a gep. IBM x3650 M3 egy LSI 2011-es raid vezerlovel.
>
> Egyszeruen nem tudom ravenni hogy induljon el a rendszer install utan. A
> 8.3 mar a particionalonal kiakad. A 9-esnel elvileg minden rendben, csak
> utanna nem indul.
>
> Egyebkent alapbol letrehozza a kis boot particiot magatol. Ezt nem
> kellett kulon kezelnem.

Akkor ezert nem bootol. Szerintem a telepito mbr-es bios-hoz kesziti elo
a rendszert. Ha efi-d van, akkor nem freebsd-boot particio kell, hanem
efi system partition, es arra a bootcode (gyakorlati tapasztalatom nincs
vele, de errol legalabb elvben tud az efi bootloni, mig a
freebsd-boot-rol elvben sem :)
Az i386 architekturan volt valami efi nyuglodes, ami miatt leallt a
fejlesztes( annyire nem kovettem ), de 64biten tamogatott a dolog.