[BSD] ZFS install, kmem to small

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2012. Júl. 12., Cs, 23:50:24 CEST

On 7/12/2012 1:06 PM, Móczik Gábor wrote:

> Miért?

Ez nem hiszem, hogy ide tartozik. Roviden: tulbonyolitottak.

> Végülis nem ragaszkodom hozzá, csak sokszor egyszerűbbnek, gyorsabbnak
> tűnnik binárisban feltenni valamit, mint fordítgatni.

Nem olyan katasztrofalis idoveszteseg a forditas (nem forditja ujra a
fel rendszert minden alkalommal, mint gentoo-n az emerge); Ha
portmaster-t hasznalsz, akkor felhasznaloi oldalrol nem fogsz sok
kulonbseget tapasztalni (csak tobbet ir a konzolra), egy parancs es a
tobbit megcsinalja (elvben, ha serult a pkgdb, akkor neha meg kell
segiteni, de arra is van segedprogram). Tul tobbszalon forditani, ha
tobbmagos cpu-d van; ha tobb egyforma geped van, a leforditott dologbol
tud binaris csomagot csinalni, hogy csak egyszer kelljen, lehet vele
downgrade-t is csinalni (elrakja a regi csomagokat, ha megkered), stb...
Az feltelepitett csomagok upgradje szinten egy parancs, mint az apt-nel.