[BSD] ZFS install, kmem to small

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2012. Júl. 12., Cs, 12:32:12 CEST

On 7/12/2012 8:29 AM, Móczik Gábor wrote:

> Azért szerintem Debian-ban az apt-get és dpkg elég jól ki van találva,
> ehhez vagyok szokva.

Helyesbitenek: volt kitalalva

> A pkgng már valóban közelít, de még nem olyan
> fejlett. Annak idején a linuxok közül is azért álltam át debian-ra, mert
> akkor (tudomásom szerint) az volt az első, ahol megoldották a netről
> frissítést.

Ha nem ragaszkodsz a binaris csomagokhoz (en eleg jol el vagyok
nelkuluk, olyannyira, hogy ha veletlenul binaris csomagot kell
felraknom, akkor a sysinstallal szoktam vergodni :), akkor olvasd el a
ports/portmaster reszt a handbookban. Jobban is jarsz, ha nem forditasz
bele minden marhasagot a csomagokba, joval kisebb es karbantarthatobb
(kevesebb opcio -> kevesebb dependency) rendszered lesz.