[BSD] ZFS install, kmem to small

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2012. Júl. 12., Cs, 08:35:08 CEST

Nekem cirka másfél évembe került míg a jól bejáratott
debianos(linuxos) megszokásaimat le tudtam vetni, és teret kapott a
BSD-k világa.

Egy eltérő oprendszer eltérő szemléletmódot kíván meg. Van akinek ez
megfelel és van akinek nem. Nem vagyunk egyformák.

Személy szerint én nem bántam ezt meg, néha rendkívül szopó, de tele
van számos érdekes dolgokkal, pl.: egy számomra teljesen ismeretlen
hibát, mikor ki tudok küszöbölni. Engem ez motivál, a kíváncsiság.