[BSD] ZFS install, kmem to small

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2012. Júl. 11., Sze, 14:30:23 CEST

2012/7/11 Zsolt Kúti <kuti.zsolt at prolan.hu>:
> Bár ennek előfeltétele, h 1-nél több gépre kelljen őket pakolni. Vagy
> anélkül is van értelme?

  Nos, a fentiek esetek (regi a kozponti repository-ban levo csomag,
mas beallitasokkal, esetleg helyi modositasokkal akarod hasznalni)
barmelyikeben erdemes elovenni, vagy olyankor, mikor a gep, ahova
telepiteni akarsz, nem elegge eros -- ezert is irtam a netbookot
peldakent.  A poudriere-hez mondjuk kell ZFS, de ugy tudom, a sima
ports tinderbox-ot [1] is ra lehet beszelni pkgng-re (amely pedig megy
UFS-sel is).
  De emellett olyat is el tudok kepzelni, hogy csupan az upgrade
fajdalommentesitese miatt ugyanazon a gepen poudriere-ben legyartod
elore a csomagokat es utana telepited pkgng-vel.

[1] http://tinderbox.marcuscom.com/