[BSD] ZFS install, kmem to small

Móczik Gábor pm_levlista at progzmaster.hu
2012. Júl. 11., Sze, 08:41:08 CEST

2012.07.10. 14:01 keltezéssel, Gabor HALASZ írta:

> Lehet, hogy kifogtal egy annyira gagyi alaplapot (ne feledjuk, a bios
> mogott firmware is van, ha az egyik gagyi, a masik is lehet az), hogy
> nem fog ra felmenni.

Ez egy FSC D1501 szerver alaplap, csak nem annyira szar, igaz lassan 10
éves...

Ha bootolna az alaplap USB-ről, akkor nem kéne ez az egész vaker,
ugyanis csak SATA lesz benne, CD-t se akartam beletenni.

Mindegy, HDD-ről megy a telepítő, majd ha lesz időm, kipróbálom hogy
felmountolom rw a telepítőt, átírom a loader.conf-ját, és utána telepítek.

Ha nem megy a ZFS, akkor linux lesz rajta, ki akartam próbálni, de
egyébként rohadtul nem esik kézre nekem a FreeBSD kaotikus
csomagkezelése... :-)