[BSD] ZFS install, kmem to small

Móczik Gábor pm_levlista at progzmaster.hu
2012. Júl. 10., K, 07:14:58 CEST

Hali!

Egy FreeBSD-t próbálok feltelepíteni ZFS-re, lassan 1 hete. :-)

Ebből indulok ki:
http://wiki.freebsd.org/RootOnZFS/GPTZFSBoot/9.0-RELEASE
A gép:
P4 valami 2.4GHz, 4GB RAM, 2x1TB SATA diszk (egyelőre mirror nélkül).

Amikor másolja fel a fájlokat, kb. az egész folyamat 98%-ánál, akkor van
'kmem to small' kernel panic.

Megtaláltam a tuning guide-okat, meg hogy első körben a vm.kmem_size,
vfs.zfs.arc_max paramétereket kéne csesztetni a loader.conf-ban.
A kész rendszerben. De hogy állítsam ezeket be a telepítőben?

Át lehet adni kernel paraméterben?

A telepítő végülis az egyik HDD-n van, mert USB-ről nem volt hajlandó
bootolni gép, CD-ről meg a lefagy a bootloader, úgyhogy az i386-memstick
lett HDD-re felmásolva, így bírtam elindítani. Tehát végülis írható a
média, átszerkesszem a telepítő loader.conf-ját?