[BSD] FREEBSD 9.0-RELEASE

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2012. Jan. 5., Cs, 11:55:33 CET

Köszi a válaszokat!

2012/1/5  <gabor at zahemszky.hu>:
> szóval ez nem hivatalos, ellenben gyakorlati infó :-)

Viszont jelzi, hogy lassan hivatalosan is várható.

> Tudtomal ilyet nem tehetsz, de FIXME.

Kár.

> Ellenben van nekünk egy igen barátságos
> megoldásunk az ilyesmi ellen, ez pedig a cimke-alapú mountolás, és a
> geom_label
> (man glabel).
>
> Hátrány:
> - valamikor cimkézni kell, és ha jól rémlik, ehhez umountolni kell (FIXME),
> azaz ha eddig nem volt rajta cimke, akkor ez szolgáltatáskiesést jelent

A szolgáltatáskiesés nem lenne baj, ami viszont probléma ez esetben,
hogy egy szolgáltatónál van, akihez a bemenetelt hanyagolnám, inkább
távolról oldanám meg. Eddig ment, kíváncsi vagyok ezt is meg tudom-e
oldani. Tehát a root lemezt nem tudom így megoldani, ergo az egészet
nem tudom így megoldani. Pedig az ötlet szimpatikus.

Üdv,
Zsolt