[BSD] PF nat és filter

Péchy Gáspár gpechy at ggg.hu
2012. Feb. 13., H, 19:14:20 CET

On 2012.02.13. 18:39, Gabor HALASZ wrote:

> Nem, felreerted. Miert nem az eredeti dokumentaciot olvasod, ahol erhetoen leirjak, hogyan mukodik a
> nat: http://www.openbsd.org/faq/pf/nat.html#works? Ha a fenti izeben ertelmet akarsz keresni, akkor
> az actual lan address nevu ertelmetlensegen a forgalmazo halozati kartya ip cimet ertsed, es
> mindjart jo lesz a ruleset-ed. De inkabb olvasd el a linket :)

Basszus, olvastam, de átsiklottam a példa részletei felett, ami közvetett módon megmondja, hogy a
filter a NAT GW után dolgozik :
match out on interface [af] \
    from src_addr to dst_addr \
    nat-to ext_addr [pool_type] [static-port]
pass out [log] on interface [af] [proto protocol] \
    from ext_addr [port src_port] \
    to dst_addr [port dst_port]

Köszönöm :)
Gazsi