[BSD] FBSD Desktop vagy PCBSD

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Sze. 17., Szo, 10:26:36 CEST

Szia!

A PCBSD a FreeBSD deskopra átgyúrt változata, nem? Számomra a PBI
csomagkezelés és a gyors telepítés lenne érdekes(régi a vas...), nem
kell portból telepítgetni/frissítgetni, ami egy kicsit időigényes. Itt
azokra a dolgokra gondolok, amik nincsenek FreeBSD alatt bedobozolva,
pl: friss LibreOffice, Firefox...
Az, hogy ezek ellenére FreeBSD-t használok és néhol szopok, a mazosita
beállításomnak köszönhetem.

Ezzel az X szétesős problémával annó én is találkoztam, ha jól
emklékszem, csomagból épített 8.2-rendszer volt, majd mindent
portupgrade-del akartam frissíteni. De nem lett minden csomag frissítve,
és szétesett az X. Reboot után meg már el sem indult, de a teljes
portupgrade megoldotta.

 Üdv: Lévai László