[BSD] adsl és ssh

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2011. Sze. 13., K, 09:16:02 CEST

On 09/13/2011 08:19 AM, Berta Sándor wrote:

> Mit nem értesz? Sok cégnél megfordulok és ugyanabban a hostingban levő

Azt, h ertelmetlun irtal?

> szerverekre csatlakozom.
> Sok helyen a t-kábel és a upc ugyanazt a cisco modem modellt használja.

Lassan kiderulnek a reszletek, bar ez meg nem sok.

En egyebkent egy helyen tapasztaltam, UPC fiberpower: hasznaltak egy
bizonyos tipusu modemet, ha fix IP volt, es egy masikat, ha dinamikus
IP. A fix IP-st nem tudtak beallitani ugy, h ne szakadjon, a dinamikus
IP-st igen. ~1,5 eves info, nm tudom, azota valtozott-e vmi.

udv,
tompos