[BSD] openldap syncrepl "size limit exceeded"

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2011. Okt. 18., K, 11:36:23 CEST

On 10/18/2011 12:54 AM, Péchy Gáspár wrote:

> Későre jár, s mysql replikáció is van a környezetben :)

Ok, felolem hivhatod annak is, en megertem, csak azert kerdeztem, mert a
regebi ldap replikacional meg openldapek is igy hivtak, es el akartam
kerulni a felreertest.

> Új consumer lesz, (s scratch-ből akartam felállítani) ezért a nagyobb
> adattömeg amivel a sizelimitbe ütköztem, a régi rendszer -
> provider-consumer - rendben megy. A "master a mértékadó (értsd:
> provider)"-val arra céloztam, ha a provider sizelimitje 500, feltehetően
> hiába adok a consumeren bármekkora értéket, avagy unlimitedet, a
> provider akkor sem fog 500-nál többet engedni.

Persze, mivel ldap requestekkel szinkronizalnak egymas kozott is, a
limitek erre is ervenyesulnek. Egymas beallitasairol nem tudnak.
Manualisan is atcipelheted az adatbazist, szerver leallit, slapcat >
ldap.dump, move, az masik szerveren slapadd < ldap.dump, slapindex,
szerver indit.

> Lényeg a lényeg, hogy a témánál maradjunk: a limits "dn.." verziónak,
> menni kéne (elvben), de nem mén - mindenképp megnézem az ajánlott
> loglevellel egy helyi ldapsearch eredményét valahol máshol, az élőn túl
> nagy a forgalom a loglevel 128-hoz (az autentikációk LDAP-on vannak).

Igen, a terhelt ldap szerver debugolasa sosem leanyalom.