[BSD] openldap syncrepl "size limit exceeded"

Péchy Gáspár gpechy at ggg.hu
2011. Okt. 17., H, 22:38:47 CEST

On 2011.10.17. 21:59, Gabor HALASZ wrote:

> Egy ideje:
>
>         sizelimit {<integer>|unlimited}
>
> de a 0 is jo szokott lenni. Valahol (altalaban nem globalisan) de
> szukseg lesz ra (hacsak nem tudod elore meghatarozni az adatbazis
> meretet), hogy a szinkronizacio ne akadjon el.

> Erre pedig illeszkedik a fenti (kikommentezett) limit. Van egy-ket
> tippem, hogy mivel tudod megkeresni a hibat (elso korben egy ldapsearch
> a fenti dn-nel, mikozben a slapd loglevelje tartalmazza a 128-at), ha
> csak megoldast akarsz, akkor tedd ide a sizelimit unlimited-et, akkor
> [...]
Köszönöm az infót, kipróbálom a masteren 128-al; Próbáltam a replica oldalon limits=nnn-t, az nem
működött, kipróbálom ugyanott sizelimittel, az lenne a legideálisabb, de az (eddíg olvasott)
irodalom szerint a master (ha szűkebb) a mértékadó.
A 10 sec inkább azért került annó bele (emlékeim szerint) mert : a./ noob vagyok  b./ha változna,
lehetleg gyorsan "mentse" a változást. Egyébként tényleg elég lesz ritkábban, kösz.