[BSD] svn

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 15., Szo, 20:54:42 CEST

Hi,

2011. október 15. 20:30:58 dátummal Gabor HALASZ az alábbiakat írta:
> Szerintem pont ez a helyes ut, nem pedig a boatware-ek, amik
> attekinthetetlen mennyisegu, igen ritkan hasznalt featurek tomkeleget
> tartalmazzak, annak minden hatranyaval.

  Ahja. Tehát az svn rossz, mert van hozzá WebDAV modul, ami csak és kizárólag
annyit tud, amennyit a WebDAV interfész enged, ezáltal minden tudja használni,
ami WebDAV-ot tud. A persze HG jó, mert alapból van hozzá mindenféle izét tudó
webes interfész, csak éppen WebDAV-ot nem tud.

  Aztán persze az svn rossz, mert tud részfát kezelni kliens oldalon, a HG meg
jó, mert egyben lerántja a 20G-s repót... illetve csak lerántaná, ha tudna
ekkora repót hatékonyan kezelni.

  A bloatware is csak nézőpont kérdése. Ha azt nézem, hogy az svn sok dolgot
csak pluginnel és/vagy workaroundokkal tud, amit a hg alapból, akkor a hg
bloatware. De ugyanez igaz fordítva is. A bloatware fogalom relatív a
használati esetre. :)

  Röviden: céges környezetben, nagy repóknál, finomabb jogkezelésnél a hg fos;
földrajzilag és időben is elosztott fejlesztések esetén az svn fos. Az ember
meg legyen elég bölcs, hogy azt az eszközt választja, amelyik megfelel az
igényeinek.

> Azt az ervedet probaltam cafolni, hogy azert, mert egy softwaret sokan
> hasznalnak, nem lehet benne trivialis hibat talalni :)

  Találni mindig lehet.

> Amugy azert allt meg, mert inkonzisztens a design, a site nagy resze
> html+css, aztan helyenkent jquery only-ban valt at.

  És valahogy ez csak nálad nem jó? Érdekes látni, hogy egyesek zsákban
ugrálva szeretnek maratont futni és még meg is magyarázzák, hogy hatékony
dolog zsákban ugrálni a futás helyett... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor