[BSD] svn

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2011. Okt. 15., Szo, 17:54:07 CEST

On 10/14/2011 9:23 PM, Auth Gábor wrote:

>   Egyrészt nincs hozzá olyan jó IDE támogatás, mint ami az SVN-hez van, ez
> nyilván változhat idővel, de a merge nem annyira szórakoztató parancssorból.

Van tobbfele ecplipse plugin, azon nem jok?

>   Másrészt az a nagy hátránya, ami az előnye: distributed, és ettől kissé
> nehézkes. Teljesen jó, amikor egymástól 10.000 kilométerre lévő másodállásban
> dolgozó 100 fejlesztő munkáját kell valahogy megoldani és akkor számít a local
> repó és a pull... ugyanakkor teljesen használhatatlan, ha céges környezetben
> akár fájl szinten kell jogokat kiosztani.

Erre valo az acl extenstion.

> nincs hibának, a FishEye pedig egy eléggé elterjedt eszköz ahhoz, hogy
> triviális hibát fogj benne... :)

Ebben ne legyen ennyire biztos, anno, amikor desktoppal is foglalkoztam
meg, reportoltam full trivialis word bugot, amin ugy lefagyott az m$,
hogy csak a servicepackban tudtak javitani, addig csak hulye
workaroundokat ajanlgattak :)