[BSD] mystic error

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Nov. 9., Sze, 23:08:57 CET

Hi,

2011. november 9. 10:03:07 dátummal Andras POTOCZKY az alábbiakat írta:
> Kb 1-2 heten belul a gep elerhetetlenne valik a halozaton. Pingre ugyan
> valaszol, de sem ssh, sem semmi mas halozati kivetulese nem foghato.

  Szerintem ZFS, én legalábbis ilyen tünetekkel találkoztam, amikor a ZFS ARC
cache elzabálta a memóriát:
http://munin.javaforum.hu/system/system-zfs.html

  A júniusi és az októberi tüske az éves grafikonon párba tehető ezzel:
http://www.netdiag.hu/wdFull_yearly_HU.asp?y=2011&i=1481

  Nálam 6G van, és 2-3 hónap után jelentkezik, ha kiderülne, hogy mi okozza,
annak örülnék... így betervezek kéthavonta egy egészségügyi restartot. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor