[BSD] valtozo nevu valtozo

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2011. Május. 28., Szo, 10:46:30 CEST

Inkabb a magyaritas ellen nem? :)

Nem, a /etc/jelszo azert nem lesz... az durva lenne :)

A regionalis beallitasokat valtoztatja elso sorban, illetve a "beszede"
magyar, ugymint a manualok egy resze, az alap alkalmazasok (mitn pl apt)
es a hibauzenetek zome... illetve biztos sok mas is, de annyira sokaig
nem volt magyar hogy reszletesen tanulmanyozzam :)

Andras