[BSD] valtozo nevu valtozo

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2011. Május. 27., P, 10:46:47 CEST

En szivesen hasznalnam ugy, mert a kezdetekkor is az volt a cel hogy
csak masolgatom a scriptet es mindenhol mukodik, de sajnos nem megy a
bsd megoldas linuxokon es ezert anno kinomban talaltam ki a bash-only
megoldast... ami mar sehol sem megy :)

Szoval az eval echo... bsd verzio linuxon (sh-val) sem tartalmaz erteket
es igy nem jo.

Andras