[BSD] wifi problema

Bukuli Norbert bukuli.norbert at gmail.com
2011. Május. 16., H, 07:05:42 CEST

Sziasztok!

Koszonom a tippet. Lentebb valaszolok a reszletekre.

2011/5/15 Ádám Szilveszter <szilveszter.adam at gmail.com>:
> Szia!

> Ezt sajnos nem tudjuk, és nem is fogjuk megtudni, hacsak a "más
> operációs rendszer" alatt is nem csinálsz egy ugyanilyen logolós kört.
> Szerencsére a wireshark többféle oprencert is támogat. Akkor össze
> lehet hasonlítani, hogy van-e különbség és mi az.

Nem titok a mas operacios rendszer ezeket jelenti: linux, korabban
netbsd. Linux alatt is csinaltam ilyen logolos kort, ugyanigy jotttek
meg a dhcp offerek. (Miert is lett volna maskent, csak a laptopon
belul valtozott meg az operacios rendszer tipusa, meg esetleg a
dhclient implementacioja lehet mas. A DHCP requesetek azonban a
szabvanyban lefektetettek, bar azokat nem hasonlitottam ossze.) Ha ez
segit valamit: a DHCP szerver ilyen:
$ dhcpd  -v
Internet Systems Consortium DHCP Server 4.2.1-P1

Bar szerintem nem a DHCP kommunikacioban kell keresni a hibat, mint
ahogy emlitettem, akkor legalabb fix IP-vel mennie kellene.

> Ezek szerint van fix IP-je és azt osztod neki DHCP-vel, vagy
> dinamikusan updateled a DNS-t? És ugyanígy van beállítva a "másik
> operációs rendszer" alatt is?

Fix IP-t osztok MAC cim alapjan, nincs DDNS.