[BSD] Kernel kérdés

Zahemszky Gábor Gabor at Zahemszky.HU
2011. Május. 13., P, 14:46:25 CEST

Fri, 13 May 2011 14:30:33 +0200 -n
Carl von Clausewitz <clausewitz45 at gmail.com> írta:

> köszi holnap lesz a nagy teszt... Eközben végrevalahára sikerült
> lefordítani a Kernelt, a PAE-ban megadottakon kívül még legalább 8
> modult ki kellett venni, és úgy néz ki ok.

Nem akarlak elkeseríteni, de pont azt teszed. Ha 4 G-nál több memóriád
van, és nincs valami elképesztően fontos okod rá, akkor nem i386-os
rendszer kell neki PAE-val, hanem amd64-es. Ezen a levlistán is
többször elhangzott, hogy egyre kevesebb oka van FreeBSD alatt - ilyen
kategóriájú gépek esetén - a 32-bites rendszernek; viszont lehetnek
szívások a PAE-val. Én desktopon is is áttértem rá mikor 6G lett a
gépben - tény, előtte én is szórakoztam PAE-val, de hamar feladtam.

De ne legyen igazam, sok sikert ahhoz a saját kernelhez. (Hozzátenném,
én egy ilyen helyzetben valószínűleg venném a GENERIC konfigot,

+options PAE
-bármi amit a doksi PAE kapcsán említ

és smmi egyebet nem módosítanék rajta. Valószínűleg az a legkevésbé
fájdalmas. (Amúgy meg a kernel fordítástól nem kell félni.)

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

--
#!/bin/ksh
#