[BSD] wifi problema

Bukuli Norbert bukuli.norbert at gmail.com
2011. Május. 13., P, 14:41:30 CEST

Hello!

Este tudom kuldeni a kert konfigokat, logokat, ifconfig kimeneteket.

Amiert biztos vagyok benne, hogy sikerult csatlakoznom az a logokban
feltuno illetve az ifconfig kimeneten levo "associated" allapot
mutatasa.
Az AP-n nincs engedelyezve a barmilyen MAC-et engedj be, viszont a
kerdeses laptop wifi NEC-enek MAC-ja be van eresztve. Ezt bizonyitja
az is, hogy NetBSD es Linux alol tudok csatlakozni az AP-hez. Valamint
osszehasonlitva a FreeBSD dmesg-jeben megjeleno MAC cimet az AP-n
bealitottal, nincs kulonbseg.