[BSD] Kernel kérdés

Carl von Clausewitz clausewitz45 at gmail.com
2011. Május. 13., P, 07:21:36 CEST

Sziasztok,

megcsináltam életem első saját Kernelét :-). DE, be vagyok parázva, hátha
elrontottam valamit benne, még a fordítással játszom, mert van benne PAE is,
de hamarosan kész leszek vele. Az a kérdésem, hogy tud itt nekem valaki
segíteni abban, hogyha elküldöm a fájlokat, akkor azt átnézi? Egy 2008-as
IBM x3200-as szerver, 1,8 Ghz-es 2 magos procival, 8 GB memóriával, 2 db
gmirror RAID 1-ben lévő diskkel, meg két hálókártyával van a gép megáldva,
FreeBSD 8.2 Release van installálva. PostgreSQL van rajta csak, meg egy kis
PHP alkalmazás, Apache + PHP extension. Összesen kb 50 usert szolgál ki, de
jelenleg már élesben megy (GENERIC-el), és nem akarom a micsodámat a
csalánba tenni azzal, ha elrontok valamit.

Köszönöm előre is,
CvC
--------- következő rész ---------