[BSD] Samba zfsen lassuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ákos Tamási akos.tamasi at gmail.com
2011. Már. 11., P, 08:54:27 CET

2011/3/10 Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>

> Nem is a net, hanem ettol:
>
> vfs.zfs.txg.write_limit_override
>
> elkezdett esz nelkul swapelni.
>

> --
> Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>

Megnéztem reggel a munkahelyemen lévő gépet (ez is igen lassú volt install
után) és eszembe jutott hogy addig volt csak lassú amíg a
vfs.zfs.prefetch_disable="1"-et meg nem kapta (4 giga ram van a gépben),
utána újjászületett a samba...

A sysctl tuningra elment egy napom és nem jutottam előrébb, egyedül a
net.inet.tcp.delayed_ack=0 kellett, hogy a mac-ek normálisan menjenek.

--
Ákos
--------- következő rész ---------