[BSD] Hogyan legyen 256 szinu terminalom?

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2011. Jún. 30., Cs, 14:22:27 CEST

Szia!

2011/6/30 SZTANKAY Zsolt <stan at mail.datanet.hu>:
> Szia!

> Eddig nekem sem. :-) Igazabol most sem eletbevago, csak jo lenne, ha menne.

Sikerult megoldani. A legfobb tanulsag, Use the ports Luke. A ports
devel/ncurses-t felpakoltam 256 szinnel forditva (make config),
ujraforditottam az alkalmazast es megy xterm-256color TERM
beallitassal. A screen-hez a screenrc-be ez a harom sor kerult bele:

term xterm-256color
termcap xterm-256color 'Co#256:AB=\E[48;5;%dm:AF=\E[38;5;%dm'
terminfo xterm-256color 'Co#256:AB=\E[48;5;%dm:AF=\E[38;5;%dm'

Azota screen alol hasznalom a 256 szinben tundoklo programot. Az
elinks elbol felismerte es kezeli a 256 szint, pompas.

Ami erdekes lesz, hogy amit ports-okat forditottam, mivel a
rendszerben levo ncurses-t hasznalja, a fuggosegi listaban nem fogom
latni az ncurses-t, igy szepen vegig kell nezni ldd-vel mi hasznal
ncurses lib-et es ujra forditani.

Udv,
Zsolt