[BSD] bongeszoben flash tartalom

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2011. Jún. 18., Szo, 07:45:43 CEST

On Sat, Jun 18, 2011 at 01:13:31AM +0200, Tóth Csaba wrote:
> ports
>
> www/opera-flashplugin
>
> ha "csak" youtube kell akkor Midori + HTML5 (Currentba jól megy)

Igen, köszönöm!
Ez a FAQ 13.14 pontja szerinti megoldási javaslat. E szerint eljárva nálam
csonttá fagy az Opera. (Az /etc/sysctl.conf állomány szerkesztése is
megtörtént.) Ezek szerint nálad működik, nálam valami nem kerek.
Ami pozitív: a videókat le tudom játszani Firefox és
gecko-mediaplayer párossal.

István