[BSD] Tűzfal kérdés

Carl von Clausewitz clausewitz45 at gmail.com
2011. Jún. 5., V, 21:08:01 CEST

Sziasztok,

segítséget szeretnék kérni. Van egy VPS-en egy FreeBSD 8.2 i386-om
telepítve, ami apache + php (mögötte PostgreSQL van) kiszolgálóként üzemel,
valamint direktbe lóg a neten, csak egy IF van benne (re0).

Mivel kezdő vagyok a témában, nem tudom, melyik tűzfalat kellene használnom,
bár nem nagyon szeretnék a kernelhez nyúlni, mert már ez is élesben
ketyeg... (csak átvettem, no comment, nem én raktam így össze, tűzfal
nélkül...)

Szóval olvastam, hogy három fajta van PF, IPFW, IPF, de melyik amelyik nekem
lesz jó? Melyiket egyszerűbb konfigolni? Nekem mindössze a 80, 443 és a
222-es port fog kelleni nyitva, a többit dobja el. a 80-ason http, a
443-ason ssl (teljesen meglepően), a 222-esen pedig ssh fog menni. Kb 30-40
ezer felhasználó lesz rajta csúcskorában (aszondják majd egyszer lesz rajta
annyi), de addig is ez van.

Tanácsok? Hol kezdjek neki?

köszi,
Carl