[BSD] Wifi beállítása

Laszlo Levai laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Jan. 22., Szo, 11:22:57 CET

Köszönöm a tanácsaid...Siekrült beüzemelni :-)

A következő beállításokkal megy:
/etc/rc.conf
wlans_bwi0="wlan0"
ifconfig_wlan0="WPA DHCP"

/etc/wpa_supplicant.conf
ctrl_interface=/var/run/wpa_supplicant
ctrl_interface_group=wheel

network={
	ssid="MYSSID"
	bssid=XX:XX:XX:XX:XX:XX
	scan_ssid=1
        psk=ide csak a wpa_passphrase-zel előállított jelszószting jön
	priority=1
}

$ wpa_supplicant -i wlan0 -c /etc/wpa_supplicant.conf

És csodásan működik. Még egyszer köszönök minden segítséget, jó ha tud
az ember kihez fordulni... :-)

Laci