[BSD] OFF: FreeBSD termékek

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2011. Jan. 21., P, 16:37:56 CET

On 2011-01-21 15:50, Laszlo Nagy wrote:

>   Sziasztok,
>
> Ez itt a reklám helye. :-)
>
> http://www.shopzeus.hu/personalized_gifts.php?artwork=271951
>
> Először csak magamnak csináltam ilyen pólót. Csak azért merem
> beküldeni mert gyanítom hogy sokan szívesen népszerűsítenék a BSD-t,
> és máshol nem nagyon találtam hasonlót.
Hmmm. Remélem nem sértettem meg a"Trademark Usage Terms" -t. Ezt irják:

> 3. If we grant you permission to use the Marks, your use of the Marks
> must always be fully and clearly reproduced, and you may not
> incorporate any of our Marks into the trademarks, service mark, logos,
> or name of your business, project, or organization, unless you have
> the express prior written permission of the Foundation.

Azt hiszem hogy ez a felhasználás nem esik bele az "incorporate ......
into ... your business" részbe. De nem tudom teljesen értelmezni ezt a
jogi szöveget. Lehet hogy föl kellene vennem valakivel a kapcsolatot
mielőtt elkezdjük árulni? :-s Kár hogy magyarul semmi nincs meg...

Esetleg ha valaki tud erről valamit, akkor szóljon. Nem szeretnék jogot
sérteni.