[BSD] Wifi beállítása

Laszlo Levai laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 08:35:43 CET

Ma reggel, meló előtt tettem egy gyors próbát:

/etc/rc.conf :
  wlans_bwi0="wlan0"
  ifconfig_wlan0="WPA DHCP"

/etc/wpa_supplicant:
  ssid
  bssid
  scan_ssid
  psk

 $ wpa_supplicant -i wlan0 -c /etc/wpa_supplicant.conf  -Dbsd -dd

Ezek után arra panaszkodott csak, hogy nem találja az AP-t, ami
érthető mert nem volt bekapcsolva. Viszont a jelszavakat ASCII
karakterrel nem volt hajlandó kezelni, így a wpa_passphrase-zel
állítottam elő. Este több időm lesz, meglátjuk...

Köszönöm a segítséget!

Laci