[BSD] freebsd, kernelmodul forditasa debug kernelhez

Magyari, Miklos miklos.magyari at hp.com
2011. Jan. 19., Sze, 10:33:06 CET

> gcc, glibc, linker, stb update is eleg a borulashoz, nem volt egy kosza
> installworld vagy hasonlo a ketto kozott?

nem remlik, hogy lett volna, de most mar nem vagyok benne biztos. Ha lesz erkezesen, vegigcsinalo majd a teljes rebuild-et.

> Most kiprobaltam 8.1-stable-n (cvsup-pal forrasbol es sajat
> kernelkonfig), nalam siman lefordful es betolti make load-ra
> (eredetileg
> is benne volt) az ext2, igaz, en nem piszkaltam bele a kodba :).

hat az ext2-be en se piszkaltam, na de mindegy, egyelore a buildkernel-le tudok forditani, csak kicsit lassu, de igy legalabb a lenyegi kerdesekkel tudok foglalkozni, nem a mellekkorulmenyekkel :)

-mami