[BSD] perl, mysql 5.5

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2011. Feb. 24., Cs, 15:52:02 CET

On 2011.02.24. 15:35, Kovács András wrote:
> p5-DBI-1.615                        =   up-to-date with port
> Ez fent van.
> Amit iral, olvasom, ertelmezem, sztem ertem is, csak nem tudom, hogy mit
> csinaljak vele.
> Elvileg valamelyik konyvtarban benne kell, hogy legyen, amit tartalmaz az
> @INC. Benne van. Ha sqlgrey felhasznaloval megyek, akkor el is erem, van ra
> jogosultsaga (olvasasra mindenkepp).

Ha a .pm-et nem talal, akkor siman module not found jon, de nalad
osszetettebb a problema, mert object not found van, ami sokkal inkabb a
c bindings kornyekere utal.
Jogosultsagproblema nem nagyon fordul elo, mert minden 755/644 es a
MakeMaker eleg jol mukodik, igy a developereknek/maintainereknek nem
nagyon van modjuk elrontani.

> Nagios pluginekkel is voltak problemaim korabban, szinten perl, de azoknak
> csak jogosultsagi gondja volt, most tokeletesen megy.

A nagios pluginek tobbsegenek be kell allitani a user-et, de ez nem perl
problema.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>