[BSD] Mobilnet USB modem reality check

Ádám Szilveszter szilveszter.adam at gmail.com
2011. Dec. 4., V, 08:18:49 CET

2011/12/3  <gabor at zahemszky.hu>:
> No kérem. Megvan a teljes stick tartalma. Meg megvan az usbconfig kimenete.
> Csak az a baj, hogy már nem tudom mit kérdeztem le, de abban nincs benne
> a VendorID és a ProductID.

<...>

> Amiben csak az a furcsa, hogy gugli szerint ez egy ZTE MF637,
> ezt meg most nem igazán találom a Telenor-nál,

Ez persze nem biztos, hogy sokat jelent, túl gyakran változnak az eszközök...

> ellenben a T-nél igen. Ráadásul nem emlegetnek
> hipernetet :-)

A T-nél biztos nem, ott valami mást fognak kitalálni a marketingesek,
mondjuk pl "szétdobjaazagyadnet" :-D

> Holott a könyvtár neve, és a dátuma
> is egyértelműen a szept 23-i hipernet napra utal.
> Szóval ezek szerint az volt. (Megvallom, lekérdezve
> a hipernet-képes eszközök listáját, meg mertem volna
> esküdni, hogy egy ZTE MF680-as volt.

Ez a másik lehetőség, nem ez lenne az első eset, amikor kiderül, hogy
a két eszköz "belülről" eléggé hasonlít.

Köszönöm szépen, tesztelek egyet a PCBSD-vel és jelentkezem.

Üdv: