[BSD] HAL mountolási probléma [SOLVED]

Laszlo Levai laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Aug. 17., Sze, 10:59:46 CEST

Újraraktam az OS-t, de most gnome2-lite metacsomaggal és GDM-mel. A
PolicyKit.conf fájl módosítása nélkül megy at USB mount. Kipróbáltam
XFCE4 és GDM párossal is, semmi gond nincs vele.

Ezek után SLIM-et indítottam a GDM helyett (ahogy eredetileg is volt a
felállás) és egyből panaszkodott, miután pendriveot dugtam rá.

A különbség csak annyi, hogy GDM indít egy consolekit és egy dbus
sessiont sikeres login után, és a ck session active változójának
értéke TRUE. Slim alatt nincs a session indítás. Kézzel indítva, vagy
.xinitrc fájlba írva a ck session elindul de továbbra is FALSE az
értéke.

Úgyhogy nálam marad a gnome2-lite + xfce4 + gdm combo.

Üdv: Lévai László