[BSD] HAL mountolási probléma [SOLVED]

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Aug. 15., H, 11:45:15 CEST

XFCE ver.: 4.6.2

Nos: Módosítottam a PolicyKit.conf fájlt úgy, ahogy te írtad, de sajnos
nem vált be.

hald-t debug flag-ekkel indítottam, és root valamit saját user alól
figyeltem a logokat, hogy van-e valami különbség, de nem volt.

Viszont amit még meg kellett csinálni, hogy a PolicyKit.conf  menjen:

cat /usr/local/etc/polkit-1/localauthority.conf.d/50-localauthority.conf
# Configuration file for the PolicyKit Local Authority.
#
# DO NOT EDIT THIS FILE, it will be overwritten on update.
#
# See the pklocalauthority(8) man page for more information
# about configuring the Local Authority.
#

[Configuration]
AdminIdentities=unix-user:0;unix-user:sajatuser

A megoldás nem szép, mert fent figyelmeztetnek, hogy felülíródhat a fájl
tartalma. Vioszont egyenlőre megoldotta a problémát, majd később
utánnajárok. Esetleg megtudnád nézni, hogy nálad ez hogy van?

Üdv:

--
Lévai László <laszlo.lev.levai at gmail.com>

--------- következő rész ---------