[BSD] iw shell account

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2010. Sze. 28., K, 22:52:37 CEST

  hello

A kovetkezokben kernem valaki segitseget:

Egyik ugyfelem levelezo rendszereben problema adodott. Bizonyos
iranyokbol nem erkeznek meg a levelek. Eljuttattak mas uton a
hibauzeneteket, amit nem az altalam uzemeltetett rendszer dob vissza.
Illegal alias, ami nem letezo user-re utal.

Az elmult par honapban volt 2 szolgaltato valtas es emiatt zona
allitgatas is.
Valahol lehet egy hibas dns beallitas, ami miatt lehet a problema.
Egyenlore en ugy latom, hogy interware iranybol nem jon be a level, bar
tesztelni nem tudom, mert nincs semmilyen interware kapcsolatom, csak
azok a cimek akik nem tudnak kuldeni, latszolag mind az interware co-loc
termeben hostolt gepek.

Tudna nekem segiteni valaki abban, hogy par napra, egy hetre kapjak egy
unix accountot egy olyan gepen, ami interware teruleten van? Lehet
nagyon lebutitott account, vagy jailben, vagy virtualizalva, akarmi.
Mindossze host parancsot futtatgatnek parat tesztelesi celzattal,
illetve elofordulhat egy mail -v, vagy telnet tavoli mail szerver 25-os
portra. Mas egyaltalan nem kell.

Sajnos kivulrol nem tudom lekerdezni az interware dns szervereit, mert
mindenre azt mondja, hogy no ns record, no mx record... Gondolom valami
security beallitasuk van, ami ertheto is, csak igy nem tudom tesztelni.

koszi,
Andras