[BSD] system migracio

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2010. Sze. 22., Sze, 20:53:37 CEST

  Szerintem nem korlatozza, hanem egy bizonyos esetben kimondottan
javasolja az uj telepitest.

Azzal egyetertek, hogy az uj telepites tobb idobe kerul, viszont egy
kisebb tapasztalatu uzemeltetonek a new install 10-bol 10x mukodni fog.

Mindenesetre nem akarok szovegertelmezesi vitaba kezdeni. Szerintem
mindket verzio mukodik es a kerdezo megkapta a valaszt a kerdesere,
kapott leirast is, majd eldonti melyiket alkalmazza.

Andras