[BSD] system migracio

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Sze. 22., Sze, 20:07:16 CEST

2010.09.22. 19:11 keltezéssel, Andras POTOCZKY írta:

> Miert akarsz belekotni? :)

Mert a handbookban is lehet marhasag, amit alkalmasint ki lehet
javitani, igy nem art tisztazni, ki  mit ert felre; masreszt van nemi
kozleskenyszerem, amit eppen kielek, de ezt igyekszem szakmai korlatok
kozott tartani. Jelen esetben szerintem te hagytad abba ido elott az
olvasast, mert a faqban ez all:

The best way is to reinstall the OS on the new disk, then move the user
data over. This is highly recommended if you have been tracking -STABLE
for more than one release, or have updated a release instead of
installing a new one.

A masodik mondat erosen korlatozza a javaslat harokoret, es jelenleg
egyik eset sem all fent, amiert a fresh install + applikaciok telepitese
+ adatmozgatas plussz munkaja megerne.
Azt viszont sehol nem talalom, hogy backup-ot es restore-t ajanlgatna,
csak a dump | restore-t latok.