[BSD] ftp kliens PF mogott

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Sze. 22., Sze, 07:52:14 CEST

On Tue, Sep 21, 2010 at 10:41:51PM +0200, Gabor HALASZ wrote:

> Nem a ket csatornanak van jelentossege, a csatornak iranyanak, passive
> modban csak egy  ujabb kapcsolatot nyit a kliens a szerver altal
> ajanlott high portra. Jelen esetben a mar emlegetett problema all fent,
> az eprt-t elutasitja a szerver, de elozekenyen passive-ba megy at
> (200-at ad vissza, az ftp-nel is ok-t jelent :). A kapcsolatot a ^C
> bontja, amit nem tudom, ki szur be a forgalomba. Egy sima pasv kellene
> eloso parancskent a login utan, ha mar az ftp-t nem sikerult a
> kerdezonek ravenni (bar a man pagebol lestem ki a megoldast).
> [...]

A ^C-t én adtam ki. Ha nem avatkozom bele, később a szerver bontja a
kapcsolatot. Csak előre hoztam vele az eseményeket...
A pasv paranccsal nem foglalkoztam, mert úgy hittem, az ftp -p egyenértékű
vele és úgy indítva sem jártam sikerrel.
Köszönöm a meglátásokat. Este jelentkezem.

István
--
This mail was sent by Mutt 1.4.2.3i,
FreeBSD 8.1-RELEASE-p0 GENERIC i386