[BSD] ftp kliens PF mogott

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Sze. 21., K, 14:49:41 CEST

On Tue, Sep 21, 2010 at 01:55:03PM +0200, Gabor HALASZ wrote:

> A------B-----internet----C
>

> Az A a te geped, a B valami router, a C a szerver. Az A gepen fut az ftp
> kliens, az ftpproxy es a pf. A B a router, amirol eddig nem beszeltel.
> Kozben keress valami tradicionalisabb ftp klienst, sajnos a base-ben
> levot is tulspilaztak, de ha csinalsz egy ~/.netrc filet, a
> kovetkezokkel: default<CR>macdef init<CR>epsv4 off<CR><CR>, akkor
> mukodni fog.

Gábor vázlata megfelel a kiépítésnek. A routerről eddig azért nem
tettem említést, mert PF nélkül vidáman lehet ftp-zni, akár az alap ftp
klienssel. Úgy gondolom, hogy akkor ilyen szempontból
transzparensnek tekinthető. Az újabb próbálkozásaim eredményéről
beszámolok.

Üdv: István
--
This mail was sent by Mutt 1.4.2.3i,