[BSD] ftp kliens PF mogott

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Sze. 21., K, 13:37:00 CEST

On Tue, Sep 21, 2010 at 12:53:00PM +0200, SZTANKAY Zsolt wrote:

> Ja, jut eszembe, az
>
> ftpproxy_enable="YES"
>
> sort nem lattam a rc.conf-ban, a flags beallitasaval meg nem indul el
> automatikusan.
>
> Masik kerdes, a gep router mogott van-e? Mert ha igen, azon is kell
> allitani, hogy a megfelelo bejovo portok eljussanak a gepedhez.

Igen, az ftp-proxy sort hiányoltam a process listában. Azóta kiderült,
hogy a javasolt sorral indul. Be fogom írni...
Router mögött van a gép, de a munkaállomásról gond nélkül lehet ftp-zni,
ha nincs felhúzva a tűzfal. Szóval, szerintem a pf.conf-on kell még
faragjak.

Üdv: István
--
This mail was sent by Mutt 1.4.2.3i,