[BSD] init sorrend

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Sze. 9., Cs, 11:03:21 CEST

On 2010.09.09. 7:38, Zahemszky Gabor wrote:
> Szia!
> Milyen oprendszerrol es verziorol beszelunk?
>
> a) valamirol lemaradtam ugy latszik. Mik hajtodnak vegre parhuzamosan?

Mert nincs mechanizmus annak ellenorzesere, hogy valoban elindult-e a
daemon, vagy meg szedegeti ossze magat. pl hiaba indul joval a
wpa_supplicant utan az squid vagy a privoxy az rcorder szerint, meg
nincs ip cime a wlan interface-nek, igy nem tud bindelni, es vege. Vagy
a zabbix is hamarabb akar most elindulni, mintsem a mysql osszeszedne
magat, hiaba irja bele a telepito, hogy require mysql.

> b) ha veletlenul FreeBSD lenne, akkor nem DEPENDS, hanem REQUIRE / PROVIDE

Elirtam, bocs.

> Nekem sikerult a fentiek figyelembevetelevel, de ha esetleg meg nem
> lattad volna,
> man rcorder
> Fenti doksi alapjan mar konnyebb elindulni, a paranccsal pedig
> tesztelheto is, hogy a kivant eredmenyt hogyan kapom.

Ez mind megvolt, innen tudom azt, amit az a pontban kerdezel :)

> Es persze vegso
> esetben lehet dolgokat irni az rc.local scriptekbe is, amikhez tartozo
> info pedig a "man rc" -ben talalhato.

En nem eltakarni szeretem a problemakat, hanem megoldani :)
--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>