[BSD] chroot

Gabor Illo stageline at gmail.com
2010. Sze. 7., K, 15:57:30 CEST

Visszatérve kicsit ide, most akkor mi a megoldás?

hosting# rm -f /usr/local/www/etc/termcap
hosting# cp -P /etc/termcap /usr/local/www/etc/termcap
hosting# chroot /usr/local/www
csh: Cannot open /etc/termcap.
csh: using dumb terminal settings.
%

Megértettem hogy rendszerből (ami egyébként is jail) chrootba nem lehet
linkelni. Töröltem a linket amit a kernel figyelmen kívül hagyott. Most
másoltam a fájlt ami linkelve van a(z) /usr/share/misc/ -be. Így sem látja,
pedig most nem a linket másoltam. Nem világos.
--------- következő rész ---------