[BSD] freebsd binary-only upgrade

Josephus josephus at josephus.hu
2010. Okt. 22., P, 19:59:26 CEST

Most jutottam el oda, hogy kiprobaljam. Elsore szep-szep, aztan kezdtek
elojonni a hibak/hianyossagok:
- jailben nemmegy (nullfs/nfs egyike se megy jailben)
- Kezzel kell megadni a forditando portokat
- Nehany port nem fordul a strict plist, lib depends szabalyok miatt
(Mondjuk jogosan, de nehanyat nehez lesz lenyomni a fejlesztok torkan)
- Ha modositom az options filet, hogy pl ne dependeljen valamire a port
akkor is le akarja forditani
  Azt a ronda dependencies sql tablat nem gyartja ujra?
Gyakorlatilag php5-extensions-el meg tudtam fektetni
Meg lehet valahol nezni, hogy hol tart a forditas?

Gabor esetleg a te valtozatod/modositasod nem tudod kozzeteni?
Eloadasfoliak elerhetok valahol?

Udv,
Jos