[BSD] mount gond

Gabor Illo stageline at gmail.com
2010. Nov. 19., P, 06:24:06 CET

Üdv

Van egy lemezem ami tele van adattal. Felcsatolni ugyan akkor nem tudom. A
jelenség az, hogy felcsatolás után .snap és ~www linkek vannak a
célmappában.

/etc/fstab tartalma

# Device                Mountpoint      FStype  Options         Dump
Pass#
/dev/ad4s1d             /www            ufs     rw              1       1

e# ls /dev | grep ad
ad4
ad4s1
ad4s1d
ad6
ad6s1
ad6s1a
ad6s1b
ad6s1d
ad6s1e
ad6s1f

mount -a és megjelennek a linkek, utána pedig csak umount -f -el lehet
leszedni.

8.1 Release amd64

igyekeztem figyelni mindenre, de már korán van egész éjjel ezzel izmoztam,
nem megy, segítség kell. Köszi
--------- következő rész ---------