[BSD] Failed vinyó, mit tegyek?

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2010. Nov. 4., Cs, 08:22:33 CET

Szia

Lehet mar megoldodott, de nem lattam valaszt.

Az utolso 2 kerdesre valaszolnek:
Ha most ujrainditod, akkor az ujrainditas orakig is tarthat. Nagyjabol
ugyanazon jelenseg mint az rm vagy az umount. Ha mindekozben
szolgaltatasaidat leallitja elobb, akkor azok elerhetetlenek lesznek.

Ha a hiba csak azzal az egy hdd-vel van es azon egyebkent sincs semmi
hasznos, akkor en a helyedben inkabb megvarnam a szombatot, ha akkor
tudsz odamenni es nem inditanam ujra tavolrol. Ha ejfelkor kiadsz egy
reboot-ot, lehet reggel meg mindig csak varakozik a sync parancsra,
illetve az elozoleg kiadott rm es umount-ra.
Ezek utan kenytelen lennel reseteltetni, amibol mar barmi lehet.

Osszessegeben en most szombatig igy hagynam, aztan szombaton backup (ha
nincs, de gondolom van), reboot illetve inkabb reset.

Andras